![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
På min förortsbana har jag tänkt att ha STH 60 ute på linjen, och STH 30 på ändstationerna. De tåg som kommer på linjen och åker in på stationsområdet begriper att STH är 30 när de passerar skyltarna, men de tåg som står inne på stationen vid sessionens början tror att STH är 65.
Hur ska jag göra för att AI-förarna inte ska köra dubbelt så fort mot vad de får? // Daniel |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2002
|
![]()
Har samma kille laddat upp dom till DS sedan? Annars lär ju ingen annan lista ut var man laddat ner dom när de ska försöka köra min rutt.
/Blappe |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Jan 2002
|
![]() Citat:
![]() ![]() Roger |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Tack Rojje för tipset. Jag har satt ut skyltarna så tågen passerar en hastighetsskylt så fort de börjar röra på sig och det verkar fungera bra.
![]() // Daniel |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2002
|
![]()
Tackar även jag. Brydde mej aldrig om att kolla. Testa, testa och åter testa.
/Blappe |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Problem med AE | vl | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 3 | 2003-12-06 11:03 |
Problem med Picadilly line(london underground) | gec44-9w | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 2 | 2003-12-05 17:43 |
Problem med Y2:an. | Bengan | Trainz - Allmänt om Trainz | 6 | 2003-11-25 15:51 |
Problem med MSTS! | Dson | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 4 | 2003-02-17 09:59 |
Problem med Trainz och gamla \Custom-mappen | agdor | Trainz - Allmänt om Trainz | 1 | 2002-07-16 22:20 |