![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Junior Member
Reg.datum: Feb 2003
|
![]()
Train Dispatcher från Signal Computer Consultants är ganska kul när man inte har något bättre för sig. Det är en 'tågklarerarsimulator', och det finns en hel del områden att hämta. Dock inga från Sverige, vad jag kan se. Någon som vet var jag kan hitta sådana?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Ser juh jättekul ut. Ska ladda hem det så fort jag får möjlighet.
Mvh Mohammad Mafiha, vd för EuropaTåg AB |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Skånsk användare
Reg.datum: Oct 2002
|
![]()
Hur öppnar man detta spel?
MVH Erik ![]() VD,Railway Transport System Kontrakt: http://www.svttl.se/rts.htm |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Junior Member
|
![]()
Du hittar det i mappen C:\TRAINS2, programmet heter trains2.exe om det är freeware-versionen du har skaffat. Av någon anledning så skapar det inte själv någon genväg på Start-menyn, utan man får göra det själv.
Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Swedish Train upphör | andreasrosen | Virtuella Tågbolag | 2 | 2005-01-10 15:57 |
Train Dispatcher 2 krånglar | DJ Clinton | Off-topic | 4 | 2004-12-19 21:00 |
Trainz vs. Train Simulator | Glyder | Allmänt om tågsimulatorer | 3 | 2004-09-18 19:04 |
Katastrofljud i Train Simulator | niofem | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 2 | 2003-09-03 18:43 |
Train Mark 2003 Pro | Pson | Off-topic | 4 | 2003-04-13 17:36 |