![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Har nu även försökt mig på två st. Gblss-y på Gbs-vagnen.
Kanske duger i brist på annan vagn. Här nedan passerar posttåget förbi Bergaryd söderut. ![]() ![]() ![]() Bengan |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Avregistrerad
Reg.datum: Mar 2003
|
![]()
Otroligt fina postvagnar Bengan!!![8D]
mvh Rodi |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Väldigt fina vagnar [
![]() Då kan jag stryka en vagn på min önskelista ![]() När beräknar du att dom kommer att släppas[?] MVH Bengt L. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
|
![]() Citat:
Om jag har packat ihop dom rätt vet jag inte. Sen är det ju frågan om dom vill lägga upp dom. Annars kanske det blir hos Auran, men min engelska är inte den bästa. Så där kan det dra ut på tiden i så fall. Sen finns ju även möjligheten att jag mailar över dom. Till er som vill ha dom, men som sagt. Jag vet inte om jag har packat ihop dom rätt. Bengan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Senior Member
|
![]()
Woah jag vill ha den [
![]() ![]() /Alex |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Niträknare & STW-member
|
![]()
Snyggt jobbat.
Är det någon som kan fixa rätt löpverk till vagnen? Det är ju en helt annan konstruktion än den vanliga lagergaffeln som finns på Bemgans modell. Om jag minns rätt så är det Powell Duffryn i Cardif som gjort konstruktionen och med sina stora spiralfjädjar är det en av de mest udda detaljerna på en "postracer" Kenny ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]()
Ett par bilder på vagnen om nu någon skulle känna sig sugen på att ordna ett nytt löpverk som Kenny föreslår.
Inte mycket till hjälp utav bilderna, men kanske hjälper lite grann. ![]() ![]() Som ni ser, så går det att förbättra. Skuggan av kontaktledningen från fotot, kunde man ju ha försökt att få bort. Hoppsan. Jag ser att jag har missat hela taket. Det ska ju inte vara blått. ![]() Sådär, nu är taket grått och inte blått. Bengan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
|
![]()
Du får gärna maila över dom, har 5mb stor postlåda,
adressen är: tagbilder@telia.com Tackar på förhand. MVH Bengt L. |
![]() |
![]() |
![]() |