![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]()
Jag gör mitt egna försök på att försöka få igång de igen..
Men ingen admin har sagt något så de är dom som i slutet avgör om bilden kommer upp på framsdan eller ej.. http://prymi.net/bildpoll Det finns dock några regler att följa vid uppladning utav bilder där. 1. Inga bilder över 300kB 2. Max en bild per person och omröstning 3. max 1024*768 i upplösning Där det står info om bilden skriver ni info om var och när den är tagen och ert forum nick ![]() Röstar gör ni även på sidan och den som har mest poäng en vecka före månadsskiftet vinner Hoppas den ej krashar för fort nu min stackars server och lina som kan vara aningen slö kanske.. //MVH John ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Månadens bild, Omröstningen | emges | Off-topic | 24 | 2005-01-26 12:40 |
Bild på omlackerade Swebus 5816! (Bild 92kb) | DJ Clinton | Lokaltrafik | 1 | 2004-06-29 13:59 |
Månadens bild! | emges | Off-topic | 55 | 2003-12-16 18:15 |
Hur visas bild på lok/motorvagn? | Chhe | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 1 | 2003-12-13 02:07 |