![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg
![]() |
Visningsalternativ
![]() |
![]() |
#1 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Har nu tagit vara på alla dom vägmärken som jag har kunnat använda till emges ursprungsskyltar.
Vissa har jag fuskat med. Där egentligen skylten (körfältskyltarna) ska vara lite större och stolparna (Markeringspilarna) är för långa, men där går det ju att sänka ner dom i marken. Vad som är kvar att göra. Är Upplysningsmärken och Tilläggstavlor. Men där har jag inga skyltar att använda. Vad jag skulle behöva är en skylt som P-skylten, men utan Tilläggstavla och Tilläggstavla utan P-skylt och stolpe. Vad jag egentligen mest är sugen på. Är skyltar av alla dessa slag som är gjorda. men utan stolpar. Förbuds Påbuds Varnings samt då Upplysningsmärken och Tilläggstavlor. Som man kan sätta ut på lyktstolpar (2,3st över varandra) eller under andra skyltar m.m. Om nu någon har lust att ordna såna skyltar i Gmax, så kan jag ta och fixa resten. ![]() Bengan |
![]() |
|
![]() |
#2 |
STW-member
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Kan bara hålla med
![]() MVH Bengt L. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Junior Member
Reg.datum: Oct 2002
|
![]()
Verkligen snyggt.
Nu fattas bara att någon fixar till snygga väg övergångar. ![]() Kai ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Bengan,
ett jättetack till alla behövliga vägmärken. Vad jag saknar är en gråbrun gammaldags, fuktig, skitig, lerig grusväg,med grässträng i mitten och med gammaldags övergångar, och gammaldags vägmärken - och gammaldags bilar och cyklar som befar dessa vägar och övergångar! Gammaldags nostalgiker: LAn |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2003
|
![]()
Tack Bengan för alla fina vägmärken.
Nu önskar jag bara att någon kan uppdatera ortnamnsskyltarna så det blir namn på båda sidor. Göran. GN |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2002
|
![]()
Du har gjort ett fantastiskt jobb! Jag har för mig att man ska kunna ange höjd för objekt i TRS, i så fall borde man kunna göra en 90-skylt med huvudledsmärke och vägnummer under sig genom att placera dessa skyltar i samma X och Y position, medan man låter skyltarnas läge variera i Z led.[8)]
Finns det förresten någon skylt för vägnummer[?][?][?] |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
På gång med nytt forum | Fredrik | Off-topic | 22 | 2005-03-26 12:04 |
Fler passageraroperatörer! | andreasrosen | Virtuella Tågbolag | 29 | 2005-01-07 13:20 |
Fler spår än två? | Rojje | 3D-design - Trainz | 9 | 2003-12-04 12:45 |
Fler bilder från Borlänge!! | Dson | Off-topic | 3 | 2003-04-18 19:27 |