![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Senior Member
Reg.datum: Apr 2003
|
![]()
NSB kommer inte att köra linjen Karlstad-Göteborg från och med den 1 januari nästa år![V][V][V][V]
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Källa?
MVH Daniel ![]() VD för UBOPGE Turn on your headlights If you don't like what you see - Turn them off! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Senior Member
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
Medlem
Reg.datum: Feb 2002
|
![]() Citat:
Eftersom SJ AB drar ner på sin trafik hade NSB planer på att köra tåg mellan Norge och Sverige. Men detta gällde ju Oslo-Göteborg som inte passerar Karlstad. /Viktor Vice VD på CT Inc http://w1.500.telia.com/~u50025334/ ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Senior Member
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Bilar åker inte | Stefan | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 3 | 2004-01-29 18:09 |
Jag åker till Ohsbruk nu...(har kommit tillbaks!) | Olaf Lindström | Off-topic | 7 | 2003-06-23 20:18 |
Jag åker till ÅRE nu! | Dson | Off-topic | 5 | 2003-04-06 16:50 |
Nu åker jag.... | Pson | Off-topic | 1 | 2002-08-10 20:21 |
Jag ska till Grönan imorn....Vad åker ni? | Kvarne | Off-topic | 11 | 2002-06-28 18:06 |