![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Senior Member
|
![]()
Hej jag Använder Y1 1352 väldigt ofta i trs 2004 och jag skulle vilja måla den i mina egna färger hur gör jag då?
En sak till hur tar man bort de utskjutande luftintagen på Y1 1352? Jag hoppas att det kan gå. Hälsningar Leonard. lol |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Senior Member
|
![]()
Hej jag undrar varför jag inte kan måla den i mina egna färger?
Hälsningar Leonard. lol |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Senior Member
|
![]()
Hej hur får man fram dom då?
Leonard. lol |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
STW-member
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Senior Member
Reg.datum: Jan 2003
|
![]()
Som Tomas säger..... Det går inte att få fram dom filerna. Och även om det gick så måste du ha upphovsmännes tillstånd innan du ger dig på att måla om den och ändra i 3D modellen. Vilket jag betvivlar att dom ger.
Enklast är nog att du gör din egen modell, då får du den ju som du vill ha den. Nos nihil efficere non possumus |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Senior Member
|
![]()
Hej jag vill göra min egen Y1 precis så som lokkalle gjorde sin Y1a.
Hur gör jag då . Leonard. Ps: Kan jag jag få några förslag på hur jag ska göra så att det blir en så bra Y1a som Lokkalles. lol |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Senior Member
|
![]()
Du går hit -----> http://www.discreet.com/products/gmax/ och laddar ner Gmax1.2 Sen lär du dig den hårda vägen att använda det och med en massa tålamod så har du snart™ gjort din egen Y1:a. Det finns många här på forumet som är haj på 3D modellering så får du problem så fråga gärna..... förvänta dig dock inte att dom ska göra modellen åt dig.
Nos nihil efficere non possumus |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Senior Member
|
![]()
Hej jag har tryckt på Http://www.discreet.com/products/gmax/ men det går ej att få upp denna sida finns det något annat alternativ?
![]() ![]() lol |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Senior Member
|
![]()
Nog funkar sidan för mig alltid.
Sen tycker jag att du inte ska starta nya trådar hela tiden om i stort sett samma ämne. Folk blir ganska irriterade över sånt och det kan räknas som spamming vilket faktiskt kan rendera i antingen en varning eller avstängning från forumet. Nos nihil efficere non possumus |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2002
|
![]()
Jag får nog skydda Leonard och säga att länken funka faktiskt inte för mej heller. Kan ju va som så att den servern som hostar sidan är nere för tillfället. Men det är nog bara att försöka lite senare. Så funkar den nog. Annars håller jag med dej By Pell i det övriga.
/Blappe |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Senior Member
|
![]()
Det var då märkligt. Sidan funkar för mig. Inte vet jag varför det inte funkar för er.....adressen är korrekt.
ftp://ftp1.discreet.com/web/products/gmax/gmax12.exe ftp://ftp1.discreet.com/web/products...max12_help.exe ftp://ftp1.discreet.com/web/products..._tutorials.exe ftp://ftp1.discreet.com/web/products/gmax/library.exe Edit. Helt rätt Tomas ![]() Nos nihil efficere non possumus |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
STW-member
|
![]() |
![]() |
![]() |