![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]()
Hej
Vad göra denna regina här? Kan det vara så att den är abbonerad? Skickar en bild med.... ![]() ![]() Lite suddig sådär för att den är tagen ur ett X1 fönster ![]() ![]() http://home.tiscali.se/svenskatagbilder/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Ajdå, antagligen har dne varit på underhåll i Hagalund. Men varför just i Hagalund isåfall, de borde väl antagligen ha dte i Gävle, hjulsvarvning i Älvsjö kanske?
Men fråga i Postvagnen (SJKs diskusionsforum på nätet), så borde du få svar. Min gissning blir dock attd en varit på hjulsvarvning i Äs. MVH Daniel ![]() VD för UBOPGE Turn on your headlights If you don't like what you see - Turn them off! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Medlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]() Citat:
Varför om den har svarvat hjul, så skulle den åka till Äs? När den kan lika gärna åka till hgl.. Cip har väl egna fordon att svarva hjulena på ![]() Med vänliga hälsnignar DJTimboy ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Nej, den har inte svarvat några hjul. Tåget stod inne på Stockholm C med resenärer och skulle bege sig mot okänd destination. Tåget innehöll mycket barn, så kanske var det ett chartertåg för någon skola eller dylikt. Någon destination lyckades jag dock inte luska fram.
![]() Med vänliga hälsningar Pson ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Då förstår jag. Och tim, det har jag inte en aning om!
![]() Pson, snygg bild. MVH Daniel ![]() VD för UBOPGE Turn on your headlights If you don't like what you see - Turn them off! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Jag kan lova att det är en skolresa för en skola längs ostkustbanan.. Dom åkte till cst för något år sen.. En elves pappa är lokförare på TKAB..
Med vänliga hälsnignar DJTimboy ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]()
Trödje skola åkte till Stockholm på skolresa.
/Mohammad, VD på CT Inc. http://w1.500.telia.com/~u50025334/ ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
RTS Trafik; Personalavdelning | Erik Götborg | Virtuella Tågbolag | 0 | 2004-07-18 17:06 |
RTS Trafik AB | Erik Götborg | Virtuella Tågbolag | 14 | 2004-05-19 20:44 |
En av de få C13 som finns kvar i trafik | Kvarne | Lokaltrafik | 6 | 2003-06-12 10:59 |
Datorgenererad trafik?! | Ola Norrby | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 0 | 2003-05-04 14:42 |
VBK-Tåg säljer ut trafik på KMJ! LÄS!!! | Dson | Virtuella Tågbolag | 0 | 2003-04-16 20:44 |