![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Hej!
Vilka mappar ska jag göra backup på om jag vill spara min egen händigt tillverkade bana i Trainz? Man vill ju inte bli av med sitt arbete, ju[:X] -Bellman och en tysk och en ryss skulle tävla om vem som hade snabbast tåg. - I mitt land går tågen så fort att man måste skruva fast borden i restaurangvagnen, sa tysken. - I mitt land går tågen så fort att passagerarna måste ha säkerhetsbälte, sa ryssen. - I mitt land går tågen så fort att man måste spika fast målarfärgen, sa Bellman. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
STW-member
Reg.datum: Nov 2002
|
![]()
Hej.
Om du vill spara allt eget och även nedladdade saker, spara undermappen world (med underkataloger) i TRS2004 mappen. /Lars ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Backup | Kapazo | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 1 | 2004-09-05 13:47 |
STW lanserar ny bana till TRS2004 - BHJ | emges | Landskapsdesign - Trainz | 17 | 2004-02-11 23:18 |
en ny bana på G | leoj | Landskapsdesign - Trainz | 5 | 2003-05-12 22:50 |
Min första bana... | Erik Götborg | Landskapsdesign - Trainz | 19 | 2003-05-05 12:27 |
större bana | bombardier (avregistrerad) | Landskapsdesign - Trainz | 1 | 2003-03-28 15:53 |