![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Senior Member
|
![]()
Hej idag laddade jag ner ett tyskt lok till mitt trs2004 men det kom inte in i simulatorn vad gör jag då?
Loket är av typ E101 ice age and starwars. Här kommer en bild på loket som jag vill ladda ner till trs 2004. ![]() Hälsningar Leonard. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2002
|
![]()
Hej Leonarde
Är du säker på att loket går att köra i Trainz. Det kanske bara är ämnat till MSTS. Kolla det. Så ser jag att du fixat det där med att ladda in bilder till forumet. Kul att det ordnade sig med det. Det var lurigt för mig med i början. Hälsningar Kalle KAH |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Senior Member
|
![]()
Hej lokkale det stod att det var till trs2004.
Hälsningar Leonard. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Hej Leonard
Du måste ladda ner originalloket också, det du har laddat ner är ommålad version som kräver originalet för att fungera. Sök på re460 eller DB 145 på downloadstation så borde du hitta originalet. MVH Bengt L. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Medlem
Reg.datum: Jul 2002
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
Medlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]() Citat:
/Mohammad, VD på CT Inc. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
ämne nerladdning av db 120 | Leopold | Trainz - Allmänt om Trainz | 13 | 2005-01-21 12:11 |
ämne gmax | Leopold | Trainz - Allmänt om Trainz | 1 | 2005-01-02 12:23 |
Ett aktuellt ämne ...credit, copyright mm | Banbyggarna | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 17 | 2004-02-14 22:42 |
Travel Xperience Gold Edition -nu för nerladdning! | niofem | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 43 | 2003-07-10 20:13 |
Mina 4st rc målningar är färdiga för nerladdning! | Trigger | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 19 | 2003-03-11 23:17 |