![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Senior Member
Reg.datum: May 2002
|
![]()
Hallå alla trainz fans
nu är jag tillbaks efter att har haft lite semester (varit i london och sett farnbourgh airshow 2002) här kommer lite mer bilder av min rutt, just nu håller jag på med flygplatsen terminaler (snabb tåg till terminalerna) busshållplatser och det viktigaste main train station. vi hörs snart |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Senior Member
|
![]()
här kommer då två bilder av min flygplats som jag håller på att göra,
vill gärna har förslag på namn (har inte hittat på ett namn än) ![]() ![]() detta är bara början har tänkt att göra 3 banor till |
![]() |
![]() |
#3 | |
Junior Member
Reg.datum: Jan 2002
|
![]() Citat:
Har du gjort banor och taxiways själv eller kan man hämta dom någon stans? Pikkabird gjorde en massa fina flygplan, men dom funkar inte med SP3 vad jag vet. --- En dåre och hans pengar går snabbt skilda vägar. |
|
![]() |
![]() |
#4 |
Senior Member
|
![]()
jag har laddat ner dom ifrån trainzluvr. pikkabirds flygplan använder jag utan några problem fast jag har installerat sp3, ärligt talat så använder jag nästan all scenery ifrån gamla versionen det är bara vissa tåg och byggnader som inte fungerar i sp3 men dom kan man ta bort antingen manuelt eller automatiskt, iaf så är det för mig.
en sak till kanske någon här som vet var jag kan få tag på lite fordon som passar ihop med flyg (asså sånna som transporterar väskor osv) vi hörs |
![]() |
![]() |
#5 |
Senior Member
|
![]()
här kommer två till bilder detta kommer att vara inrikes terminalen och apron
![]() ![]() det kommer fler bilder lite senare mvh Yzerman |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Min bana | Olof | Landskapsdesign - Trainz | 7 | 2004-03-28 18:16 |
STW lanserar ny bana till TRS2004 - BHJ | emges | Landskapsdesign - Trainz | 17 | 2004-02-11 22:18 |
Bild från min bana | Hinken | Landskapsdesign - Trainz | 7 | 2003-10-27 21:27 |
En nya bana....igen | Erik Götborg | Landskapsdesign - Trainz | 2 | 2003-05-23 10:18 |
en ny bana på G | leoj | Landskapsdesign - Trainz | 5 | 2003-05-12 21:50 |