![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2004
|
![]()
Hejhej jag är en döv kille är 15 år som gillar tåget
Bor i Örebro Jag har två frågor som jag har fundera rätt länge... Jag har ju skicka till E-mail till SJ men svara tillbaka aldrig *Får man prao hos konduktör eller lokförare? (vill prao hos nåt kondtukör eller lokförare men jag har inga nåt som jag känner ![]() Ge mig gärna infomation om ledig prao i våren *Får döva jobba som konduktör? (om nej berätta varför) tack som ni ställe upp frågor så jag blev glada ![]() EDIT: Flyttad från Allmänt om MS Trainsimulator till Off-Topic. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2004
|
![]()
Hej!
Jag skickade också brev till Sj och frågade om prao men fick inget vidare bra svar..Fick ett brev som dom som skickar om anställning[B)] Men min pappa hade en kund på jobbet som var lokförare och då frågade pappa om hur det är med praoplatser på tåg. Han svarade att Sj får inte ha några prao-elever med sig i loket p.g.a att Sj har ingen försäkring som täcker det. ![]() Men det kanske inte gäller överallt? //Basse. Ta det lugnt - Ta tåget. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Men Om jag prao där så det gäller ju skolförsäkring?? eller? [8]
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Medlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]() Citat:
/Mohammad, SVTTL |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
Medlem
|
![]() Citat:
HEjhej jaa men Tågvärd vad är tågvärds artbetetuppgift? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]() HEjhej jaa men Tågvärd vad är tågvärds artbetetuppgift? Nu vet jag om det...Hmm jag vet inte |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Som tågvärd på X-tåget så brukar man kunna få komma in i hytten, det är inte i arbetsuppgifterna att vistas därinne men får man för föraren såvisst. /Mohammad, SVTTL |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
|
![]()
Okay så vet jag....tack för infomation
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Medlem
|
![]() Citat:
/Mohammad, SVTTL |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Ska ha min prao på Banverket Trafik!!! | DJ Clinton | Off-topic | 3 | 2003-11-12 18:49 |
PRAO info | Olaf Lindström | Off-topic | 8 | 2003-01-30 16:10 |
Lite från min PRAO | prymikom | Off-topic | 6 | 2002-10-11 21:28 |