![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Har någon hittat ett riktigt Gärdsgårdsstaket som ser svenskt ut?
Eller vad det nu kallas. Dom som är gjorda av vanliga avskalade raka trägrenar som ligger diagonalt mellan stolparna. Har sökt på DS, men inte hittat något och vet inte vad jag ska söka på riktigt. Har bara sökt på fence ![]() Bengan |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
STW-member
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
|
![]() Citat:
Så fort jag kommer hem imorgon, innan det blir mörkt. Kolla mailen vid 15-tiden imorgon. EDIT: Katten också. Kom på att jag ska förbi gumman efter jobbet och lämna bilen. Sen får jag åka hem kommunalt själv, så då har det nog blivit mörkt innan jag är hemma. Antar att du gärna vill ha mått på staketet mellan stolpar och höjd. ![]() Bengan |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]()
Tomas.
Kunde inte hålla mig tills imorgon eller en annan dag. Stolparna står på ca: 1 meters avstånd. Höjden varierar från ca: 2 till 2½ meter på stolparna. Stolparna står två och två, med dom diagonala emellan. Tjockleken på stolparna 5 - 6 cm och smalnar av till 1 - 1½ cm. Dom som ligger diagonalt håller ungefär 3 meter i längd. Tjockleken är ca: 7-8 cm i ena änden och 1 - 1½ i andra änden. Höjden på staketet för dom diagonal ligger på ca: 90 cm till 1 meter. ![]() Kan ordna en bättre bild om du behöver, så fort det är ljust. ![]() Bengan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Senior Member
|
![]()
Bengan kan de här va nått ? http://www.trainz.hu/modules.php?nam...2=1&previous=6
Sissta bilden! ![]() M.V.H Nicke! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
STW-member
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]()
6 bilder Tomas. Orginalbilderna ligger mellan 2,6 och 3,4 MB.
Välj vilka du tror att du kanske har användning av eller vill du att jag skickar alla 6. Själv tycker jag att dom blev lite oskärpta, men det kanske inte spelar någon roll i detta fall. I annat fall, så kan jag gå förbi grannen igen och ta nya bilder. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Bengan |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
STW-member
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Elos, någon som vet om den finns. | Bengan | Trainz - Allmänt om Trainz | 0 | 2004-07-30 21:09 |
Spår och växelfråga - Hittat felet | knebert | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 13 | 2004-04-19 23:16 |
Någon som har tips om någon ratt?? | prymikom | Off-topic | 1 | 2003-12-22 19:58 |
Någon som diggar bilspel? | GT | Off-topic | 5 | 2003-01-06 19:49 |
Någon som ritar smalspårsmodeller till MSTS? | GT | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 46 | 2002-08-13 10:04 |