![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Niträknare & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Det finns en möjlighet att ordna en Trainzträff i Stockholm i mitten av Juni 2005. Tanken är att förutom att träffas "in real life" så är planerna att hålla ett antal utbildningsgrupper där de av oss som har lärt oss något kan dela med oss. Om intresset i Sverige är tillräckligt stort så är det inte omöjligt att vi kan få hit några kreatörer från andra länder. Som ni förstår är detta i en tidig planeringsfas men för att gå vidare vill jag veta hur många av er som vill komma till ett sådant möte i Stockholm. Jag kanske kan fixa en gratis möteslokal men annars kan det bli så att vi kommer att behöva ta en inträdeskostnad på några tior. FINNS DET INTRESSE? och i så fall hur många kommer? Kenny ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
|
![]()
Intresse finns.
Men tyvärr, alldeles för tidigt att lämna ett svar på ja eller nej. Men då jag tyvärr inte kunde komma förra gången. Om det nu var den gången, då ni höll till i Sundbyberg. Så skulle jag gärna vara med på detta möte om jag kan. Några tior, går väl alltid att avvara på något sätt. Börjar jag att lägga undan 2 kronor av veckopengen nu, så borde jag vara uppe i 40-45 kronor i mitten på Juni. Är väl en 23-25 veckor dit. Bengan |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2003
|
![]()
Det skulle vara trevligt och några tior kan man väl mygla undan från gummans bingo-kassa.
![]() Göran. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
*Intresserad* Dock lite för tidigt för mig att säga just nu, så jädrans mycket som ska hinnas med i sommar[:0]
Mvh. Daniel Odlander, UBOPGE. ![]() Turn on your headlights If you don't like what you see - Turn them off! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
STW-member
Reg.datum: Nov 2002
|
![]()
Hej Kenny.
Helt klart intresserad. Vet dock inte heller hur min sommar ser ut just nu. Det ekonomiska är nog det minsta problemet för mig, åtminstonde just nu. /Lars ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Hej Kenny
Stort intresse finns ![]() ![]() MVH Bengt L. (Som var med sist också) |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Member
|
![]()
Intresse finnes här med men det är för tidigt för även mig att definitivt säga ja eller nej redan nu.
nice guy ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]()
Jorå... låter intressant. Dock så går jag på samma linje som dom andra, jag vet inte hur jag ska göra i sommar. [8D]
/Mohammad, Scandinavian International ![]() Dagens lunch består utav inlagd bäverpung med råttmos... |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Niträknare & STW-member
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2002
|
![]()
Hej
Här är ett svar till. Är naturligtvis intresserad fast vet inte om tyid finns. Kalle KAH |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Avregistrerad
Reg.datum: Mar 2003
|
![]()
Såklart att man dyker upp som förra gången!
![]() Med vänliga hälsningar Rodi |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Nybörjare
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Senior Member
|
![]()
Säger som alla andra.. Ja kommer gärna men att ge ett ja eller nej svar nu är för tidigt.
Nicke! |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Junior Member
|
![]()
Börjar låta som en trasig LP-skiva, men visst låter det intressant, om man är i närheten dvs. Får se när vi kommer lite närmre om jag är hemma-hemma i Västerås vid den tiden, i sånt fall så är det inget problem. Känns dock lite drygt (och dyrt för en fattig student dessutom) att sätta sig och åka från Göteborg... =)
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
BHJ v1.1 "Inga torvransporter och missing assets" | lan | Trainz - Allmänt om Trainz | 7 | 2004-02-23 18:40 |
Konvertera från Trainz till MSTS, går det? | Pierre | Off-topic | 8 | 2003-03-04 22:18 |
Hjälp önskas... | RapidHO | Trainz - Allmänt om Trainz | 4 | 2002-11-13 10:07 |
Problem med Trainz och gamla \Custom-mappen | agdor | Trainz - Allmänt om Trainz | 1 | 2002-07-16 22:20 |
Pang-nyheter om Trainz | Fredrik | Trainz - Allmänt om Trainz | 8 | 2001-10-13 19:23 |