![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
på Postvagnen...
![]() Tänkte jag skulle registrera mig där eftersom den möjligheten nu har givits... Men, nähä då, Mazz va en alldeles för anonym signatur... ![]() Jag som då just nu inte riktigt förstår vitsen på PV med registrering (som ju innehåller giltig email-adress) plus mitt eget namn (ej nödvändigt) om man inte får registrera sig ändå??? Känns som om vännerna i PV krånglar till det för sig. Jag vet oxå att man har haft en hel del bekymmer med "mindre bra" inlägg och har behövt kvastat en hel del. Men det här... [:0] I min värld ska det inte kunna gå att vägra en registrering, med mindre än att nicket/namnet är upptaget redan, annars är det väl bara en trygghet att få en registrering? Fortfarande kan man posta med vilket namn som helst... Undar om nån av "våra" folk som oxå huserar då o då i PV kan bringa lite klarhet i bakgrunden så även jag fattar... [^] ![]() |
![]() |
![]() |