![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Her er den Danske model, om siden vil vise den
MVH Per Soerensen www.gipper.dk En masse download gipper@os.dk |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Hejsa Kan inte finde ud af at oploade, så man kan på siden min se den Danske sporvogn, som kommer inden længe.
MVH Per Soerensen www.gipper.dk En masse download gipper@os.dk |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2002
|
![]()
var får jag tag på spåren? är det tram-tracks som använts, eller är det Xtracks?
![]() [Johan] |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Hejsan Json.
det jeg anvende er Tramtracks Du kan downloade dem fra siden min www.gipper.dk / download / programmer. Jeg skrive her, når sporvognen kommer til download. MVH Per Soerensen www.gipper.dk En masse download gipper@os.dk |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Spårvagnen ser bra ut!
Roligt att du börjat på museispårvägen också.... Undrar om nån tänker ge sig på Malmköping nu??????? Det vore inte dumt! ![]() http://pirpen.cjb.net/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Hejsa Pierre
Vil da gjerne fosøge om jeg har tegning. Ville gerne kunne have remise nogen steds fra som kan have 2 stk sporvogn efter hinanden og 5 ved siden af hinanden. Ved inte om en sådan fins ![]() ![]() ![]() ![]() MVH Per Soerensen www.gipper.dk En masse download gipper@os.dk |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Senior Member
Reg.datum: Dec 2003
|
![]()
Hur går det med rutten Per?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
|
![]()
Hejsa, jo jeg jobba med ruten, men savner bygningar fra Kjøbenhavn, kan nu sige at sporvagen er kommet til test hos mig, og kan sige at den ser bra ut. Hobbas at den kommer til download snabbas, den skal ændres liten, men så den vil komme ut, skal gjerne sige når den er tilbage, selve modellen kan ses på billeder på linket
http://www.tog-sim.dk/PNphpBB2-viewt...-start-45.html eller hvis dette er bedre hjælp www.tog-sim.dk under emnet materiel, og så på emnet modellen, da kan i se de foto jeg har af sporvagen, kan sige at døren kan åbnas. ![]() ![]() ![]() MVH Per Soerensen www.gipper.dk En masse download gipper@os.dk |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem
|
![]()
Kan sige at modellen kan hentes på www.gipper.dk
Hvor den hittat nu. god kjøring. hejsan MVH Per Soerensen www.gipper.dk En masse download gipper@os.dk |
![]() |
![]() |