![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Slog till på en Canon PowerShot S1 IS inkl. 1 GB SanDisk Ultra II minne för 3500:-
![]() Jag väntade med köpet för att ev. invänta ersättaren (S2/S3) på PMA-mässan i början av denna vecka, men det kommer ingen under den närmsta tiden varför jag inte orkade vänta ett halvår. Tror det blir en bra kamera trots sina 3.2 megapixlar, det är ju zoomen som gör det. Jag har fortfarande mitt 128 MB SanDisk Compact Flash till salu för en billig penning. ![]() Med vänliga hälsningar Pson ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2002
|
![]()
Det låter som ett riktigt bra pris! Minneskortet lär gå på 1000:- bara det, så...
Då får vi hoppas att du levererar många fina bilder på långa brännvidder i framtiden. ![]() /Viktor http://www.svttl.tk/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Som jag sagt tidigare tror jag du kommer bli mycket nöjd med den.
10x zoom med bildstabilisator är toppen - Vi väntar redan på fräcka bilder! ![]() ___________________________________ Fredrik Admin Svenska 3D-Tåg Regler |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Muppresa beställd | Pson | Off-topic | 0 | 2004-01-02 22:33 |
Nattbilder --> Canon PowerShot A60 | Pson | Off-topic | 29 | 2003-10-04 17:53 |
Canon PowerShot A60 | Pson | Off-topic | 10 | 2003-09-23 20:12 |