![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2002
|
![]()
Hej
Det tar säkert ett bra tag till innan jag blir nöjd med min nya Y7 med cab och insynbara fönster. Har istället kompleterat den gammla Y7 serien så det skall gå att köra med grindarna utfällda mellan vagnarna. Kanske kan det bidra lite till att det skall bli roligare att ställa upp ett Y7 tåg på någon bana. Har skickat en pack med dessa komplement till Fredrik STW. Har inte fått svar på om det hela kom fram fast det kommer väll så småningom. Hälsningar Kalle KAH |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Då vet jag vad du har att göra ett bra tag fram över. Ty du har säkert en hel del som skall in i den nya datorn. Vad är det för racerdator du skaffat?
[8D] Kalle KAH |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Jan 2005
|
![]()
Hörs ju kanon detta, väntar med spänning på nya Y7:an!
Jag har alltid en portal som spottar ut en Y7 var 5:e minut så de använder jag mycket. Vet inte varför men Y7 har nån särskild charm ![]() Sen är det ju bra att Fredrik fått ny racerdator så hemsidan går snabbt o lätt att uppdatera med! ![]() Skojar bara, jag har en hemsida som inte blivit uppdaterad sen -95 ![]() /MVH Patrik Min Trainz sida: http://web.telia.com/~u41408022/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Åhhhh!!!!!!!!!!!!!!kors in i baljan. 64 biitar å en 1 gegg.Då kommer tågen att att gå mjukt och fint i din dator. Vad är PCI-express? Till Orientexpressen kanske?
![]() Kalle KAH |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
PCI-Express är det nya "buss-formatet" som medför snabbare överföring av data mellan t.ex grafikkort och processor.
Nuvarande format (som heter PCI) har en begränsning i hastighet. ___________________________________ Fredrik Admin Svenska 3D-Tåg Regler |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
|
![]()
Jaha...öhhum...och. Lycka till med den fortsatta installationen då.
![]() Kalle KAH |
![]() |
![]() |