![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2003
|
![]()
Hej! Jag vet inte om man kan kalla det för en DEM-fråga men det har med det att göra.
Jag har spårplaner över samtliga stationer från Stockholm C till Mora och jag har tänkt att lägga in dessa i trainz så att jag kan lägga spåret efter dem. Jag tänker då stationerna i en bana var för sig, så att det blir stockholm C i en Arlanda i en osv, sedan tänker jag "merga" de in i en och samma rutt. Vet någon hur jag ska göra? PS kartorna är i skala 1:2000 och 1:1000 DS |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2003
|
![]()
Jag hörde att Tomas skulle veta hur man gjorde, gör du det? Eller finns det någon annan.
Jag kanske frågar för snabbt, nu när det är påsk och allt, men jag skulle väldigt gärna vilja veta hur man gör! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2004
|
![]()
En annan fråga..
Går det att "sätta ihop" 2 eller fler banbyggen genom trainz? Förstår ni vad jag menar? //Martin ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Tidigare Arvid Nilsson
|
![]()
Jag tror det
MVH Arvid ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
I menyn upp till vänster som kommer fram där du sparar bland annat, så finns Merge. Med den funktionen kan du infoga en av dom andra banorna till den banan som du håller på med. Bengan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Fråga ang. Boggier+Polygoner | Carlj | 3D-design - Trainz | 0 | 2005-02-01 22:44 |
Nyfiken fråga? | Bengan | Trainz - Allmänt om Trainz | 4 | 2004-01-15 21:52 |
En fråga angående ny rälstextur | Pson | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 2 | 2002-11-05 20:50 |
Fråga till STW. | RapidHO | Trainz - Allmänt om Trainz | 3 | 2002-08-16 22:37 |
En fråga om att spara sitt arbete i Trainz | Yzerman | Trainz - Allmänt om Trainz | 2 | 2002-06-16 00:18 |