![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Jan 2005
|
![]()
Om någon ännu inte har ett Gmail konto så har jag 50 stycken att ge bort nu.
Bara ge mig en email adress att skicka inbjudan till. Gmail är alltså Googles gratis emailtjänst liknande Hotmail men mycket bättre! De tillåter att man sparar 2 GB (!) med mail och man kan skicka stora bilagor. Den har även fullt stöd för POP konto så man kan ladda hem mailen direkt till Outlook mm. Man kan inte signa upp utan måste få en inbjudan.
/MVH Patrik ![]() Senast redigerad av Deskgrunt den 2005-06-30 klockan 03:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Jag har 48 inbjudanden, eller något liknande som jag också ger bort om ni nu vill ha det...
Finns vissa nackdelar med Gmail, men stora fördelar är ju att det är 1000 större låda än Hotmail! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2004
|
![]()
kanske inte har med ämnet att göra men
1. Hur har ni fått det da 2.man har fått större på Hotmail |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Jan 2005
|
![]() Citat:
Sen har jag egentligen inte använt det förräns nu. Men jag antar att de erbjöd öppen registrering i början men sen gick över till inbjudan. Hotmail skall väl nu ha 250MB men mitt gamla konto är fortfarande bara på usla 2MB. Tycker även att Googles är smidigare än hotmail, inga flashiga annonser o skit utan samma minimalist-design som Google i övrigt. Sen riktigt POP konto med SMTP server är ju ett plus. Ni kan ju kolla lite själva på http://mail.google.com
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2004
|
![]()
du det 25 mitt uppdaterades
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
schysst, deskgrunt!
Själv använder jag dock adress via Bredbandsbolaget via Outlook och den går att komma åt via nätet. Stora filer skickar jag sällan. ![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Hur mycket går att skicka med Gmail?
Jag har mitt gamla hotmail, men nu är det plötsligt uppdaterat att ta emot 250 MB....