![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Hej!
Jag tänkte göra ett antal stockar med hjälp av Bengans bilder i ett antal olika längder och sorter.... Men nu har jag fått ett problem i TSM. Är det någon som kan svara på vad jag gjort för fel? Skall se ut som på bild 1 ![]() ![]() MVH Kenneth
![]() |
#2 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Sa det på msn men andra forumiter kanske vill veta om det!?
![]() När man skapar "cylindern" så måste man bocka för "left/bottom/front" för att det ska bli tilltäppt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Hej!
Så här ser det ut nu efter Olafs hjälp.... Är det något som man kan ha nytta av? I så fall så gör jag fler av lite olika mått och träslag....Jag har gjort denna med hjälp av Bengans bilder....Suveräna bilder!!!! Tyvärr så kan jag inte göra travar, men det kanske finns någon annan so kan göra det??? MVH Kenneth
![]() |
#4 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]() Citat:
Det finns ju timmerstapel att ladda hem från http://www3.the-train.de/new/_cms/in...6001106684320& |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Hej!
Jo jag vet att det finns att ladda hem på den sidan, men jag ville ha en som liknade det svenska virket... Jag har inte gett upp detta ännu, men nu är det rutten som intresserar mej mest för tillfället... MVH Kenneth