![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
...har jag önskat mig länge. Och nu behövde jag en också, så jag "målade" om en av Kneberts perronger.
Kanske inte den bästa trä-perrong, men iallafall bättre än inget... Har skickat den till Knebert, så han får testa den och lägga upp den, om han så vill!? Tåget på bilden är en test-version av Mickes X2p jag målat en "X4p" av...
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
Säg inte att du skall ge dig på att bygga en MSTS version av Roslagsbanan nu oxå???
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Byggare BOB: Kolla här http://217.197.57.186/forum/showthread.php?t=9645
Har pratat med Knebert och han tyckte jag skulle lägga upp perrongerna. Dom finns i 50, 100 och 200 meter och filerna är omdöpta, så du kan använda dom tillsammans med Kneberts övriga perronger!
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2004
|
![]()
Dom blev väldigt bra Pierre!
Kommer nog till användning i Mazz GDSJ!
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2003
|
![]()
...Pierre...
Dina träperronger ser ju jättebra ut, något som kan behövas i de svenska landskapen. Brottas själv med en ny variant av kaj i Gmax, som inte vill som jag vill... Jag skickar en bild om jag lyckas få till den.