|
| Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|||||||
| Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
|
|
#1 |
|
Medlem
Reg.datum: Mar 2005
|
Hej,bara så ni vet har jag precis nyligen fått "TRS2006 CD EDITION" i posten.
Nu ville jag ta och visa min första ruttbild i de spelet, och nu är de inte Vinterutt. Det kommer ju flera men ni får vänta med de i ungefär några veckor.
|
|
|
#2 |
|
Medlem
Reg.datum: May 2003
|
Hej.
mycket fint bålsta .vissa gärna mer |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
Finns det inte några träd med högre kvalite på texturen? De där känns väldigt opassande att placera 10meter från järnvägen och är troligen inte avsedda för det!?
Heter stationen Joina eller är det jag som suttit för mycket vid en dator?
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Månadens bild - Aug 2005
|
Undras om det finns mer träd i högre kvalité i TRS2006, i 2004 finns det ganska bra iallafall.
Ser faktiskt ut som att det står Joina.
|
|
|
#5 | |
|
Hedersmedlem
Reg.datum: Jan 2005
|
Citat:
Något jag skulle vilja ha är Putanens träd i grupper om typ 10 granar. Skulle ge bättre prestanda med färre objekt. Undrar om det går att få tag på honom egentligen?
|
|
|
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|