Svenska 3D-Tåg - Forum  

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > Microsoft Trainsimulator / Open Rails > Landskapsdesign - MSTS / Open Rails

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2005-11-11, 10:14   #1
LiXeN19
Junior Member

Reg.datum: Dec 2004
Skicka ett meddelande via MSN till LiXeN19
Lightbulb ide om stockholm C - Uppsala C rutt

Hej

jag kan inget om att skapa rutter för msts men jag fick iden av rutt med stockholm C - Uppsala C , och mellan dessa stationer ta till arlanda flygplats, för dom har perronger för tåg, (intercity, X-2000 oxh arlanda express) har själv åkt med såna tåg som stannar i arlanda flygplats ibland för att släppa av vissa passagerare för fortsatt resa. och sen vidare. men dock måste vi också veta hur den del av uppsala ser ut från ett persektiv då menar jag att man gör en viss del av uppsala stad och uppsala central som man ser från tåget, också beroende på vilken kamera inställning man använder ( t ex inne i tåget eller utanför chase cam, drive-by och sen från själva kabinen). och visst det finns övriga stationer mellan stockholm c och uppsala c som t ex märsta och knivsta... ruttbyggare får givetvis ta en del av den här iden och om ni är intresserade och bygga detta så behöver ni inte kontakta mig, denna ide får användas av vem som helst, bara ni inte ändrar för mycket :P

och visst detta krävs mycket tålamod...

// MVH LiXeN19....20 egentligen

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 20:24.