![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2006
|
![]()
Hej
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2005
|
![]()
Hej!Bambistor ha du en registrerad version av trainz 2004 eller 2006.Då ska det inte va några problem att ladder. Har jag förstått dig rätt ??
MVH Gubben50 //John |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2006
|
![]()
Jag har registrerat mitt TRS 2004 . Jag har försökt ladda ner SJ Y2 Front (clean) ... men när jag klickar på Download (helper) så händer det inge
![]() Så jag undra bara hur man gör det där med download page ? varenda sak jag har försökt laddat ner står det hela tiden (Download Link unavailable.) ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Hej! Igen Bambistor ja andvänder program som heter Trainz Downloader Pro det tycker ja fungera bra till trainz 2004 ja skicka med den packade filen.
MVH Gubben50 //John |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Hej! här adressen till deras hemsida där du kan ladda ner det.
http://www.huijelte.com/trainz/downloaderpro.php MVH Gubben50 |
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|