![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Om jag vill ha trollhätte rutten ( light) hur gör jag det för att kunna köra. Det står att jag behöver x-tracks och new roads vad detta nu innebär ??
Och hur laddar jag ner tågen som KRÄVS alltså jag trycker på ladda ner, Det laddas ner vad gör jag med filen sen då ..??
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
Xtracks och NewRoads är en "förbättring av" spårtexturer och vägarna i spelet och krävs för vissa rutter.
De hittar du här: X-tracks: http://download.apsfi.org/commun/uti...es/XTracks.zip New Roads: http://download.apsfi.org/asw/newroads.zip Zippa upp och kör installationsfilen. OBS! Installera New Roads FÖRE X-tracks, annars kan det bli fel. Zippa upp Trollhattan Light och flytta mappen Trolllhattan till C:/Program/Microsoft Games/Microsoft Train simulator/Routes. Öppna mappen Trollhattan och leta efter filen Installme.bat (ikonen har ett litet kugghjul) dubbelklicka, så DOS-fönstret öppnas och kopierar filernja från de andra 6 originalrutterna i spelet. Lok och vagnar lägger du in i mappen TRAINSET och consisten "tågsammansättningarna" som har filändelsen .con lägger du in i mappen CONSISTS (Snälla Olaf, öppna MSTS-akuten igen!!! ![]() Hoppas det lyckas annars får du höra av dig igen. Senast redigerad av Byggare Bob den 2006-11-17 klockan 23:08. |
![]() |
![]() |
#3 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]() Citat:
Det finns inte installme.bat-fil i Trollhattan-Light. Rutten är helt färdig utan installme.bat.
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2006-11-17 klockan 23:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
får väl försöka sedan när jag fått spelet låter tämligen enkelt
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |