![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Tidigare ssg
|
![]()
Var ute på en ny fotorunda igår. Välkända platser kom med på bild liksom mindre kända platser. Var en lyckad fotorunda förutom ordningsboten på 500:- som jag fick för att ha kört med dimljus/varselljus på i mörker vilket jag inte visste var otillåtet
![]() Kommentera gärna bilderna! Passa på och besök min sida på www.puggen.deviantart.com för fler av mina bilder. Klara kyrka och fasaden på Kulturhuset ![]() Hamngatans kvällsliv ![]() Sergels torgs kvällsliv ![]() Brunkebergstorgs grönska, grönt är verkligen skönt! ![]() Malmskillnadsgatan ligger öde ![]() Liksom Vattugatan ![]() Storkyrkan och Riksdagshuset ![]() Riksdagshusets fasadbelysning ![]() Någon form av strålkastare säkert vid Gröna Lund ger detta häftiga fenomen över Storkyrkan vid Riddarholmen ![]()
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2003
|
![]()
Det känns som att det är en närapå bortglömd konst med långa slutartider.
Du har lyckats med dina bilder. Gillar skarpt 'Hamngatan' och 'Sergels torg'. En skicklig fotograf vill jag kalla dig...
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Hej
Som jag sagt tidigare och fortsätter med: Dina bilder är super ![]() ![]() MVH Kenneth
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]()
Som vanligt underbara bilder med superklass, Stockholm är vackert i ljus.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Hyttåksfettischist
|
![]()
Vad säger man? Enormt vackert iaf!
Och du... Kör inte med dimljusen i önödan. Det bländar rätt kraftigt för dina medbilister. ![]()
![]() |
#6 |
Tidigare Arvid Nilsson
|
![]()
Hoppas verkligen på mer bilder!
Man blir aldrig mätt, iallafall inte jag. Riktigt trevlig bildserie som vanligt! ![]() Edit: Såg din hemsida, kul med mycket bra bilder där med.
Arvid Nilsson Senast redigerad av Arre den 2007-05-12 klockan 19:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Fina bilder!
![]() |
#8 |
Medlem