![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Tidigare ssg
|
![]()
Två alldeles färska bilder när detta skrevs. En stadsdel i södra Stockholm och min gamla grundskola från årskurs 1-6.
Strålkastarna kastar djupa skuggor över fotbollsplanen... ![]() Förut fanns inget ljus alls här men numera inger denna lyktstolpe en viss strimma av ljus... ![]()
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]()
Gillar dina nattbilder! Forstätt gärna visa dom.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2007
|
![]()
Den sista var snygg. Jag hade ljusta upp himlen en ening runt granen så att skillnaden mot himlen hade synts tydligare. Men helt rätt exponerat!
Hoppas det är okej med lite feedback. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Hyttåksfettischist
|
![]()
Den sista är riktigt vacker.
![]() |
#5 |
Tidigare ssg
|
![]()
Tackar. Jo jag fortsätter mer än gärna. Egentligen skulle dessa vara tagna med en Pentax K10D men det kameraköpet blev lite av ett problem så jag väntar svar från cyberphoto. Fick en lätt begagnad kamera istället för en helt ny så jag ska reklamera köpet eller kräva en ny. Så kan det gå.
![]() |
#6 | |
Hyttåksfettischist
|
![]() Citat:
//Simon som sedan fotovideo flyttat in i Malmö, gått över till dem. Personlig professionell service till internetpriser.
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|