![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
Visa resultat för omröstning: Kommer du köpa WoS? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() ![]() |
9 | 31.03% |
Nej |
6 | 20.69% |
Kanske |
14 | 48.28% |
Antal röster: 29. Du får inte rösta i den här omröstningen |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Kommer du att köpa den nya simulatorn World of subways, när den kommer?
Info om simulatorn finns här: www.world-of-subways.com
![]() |
#2 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Skriv gärna vad ni svarat och varför, föresten
![]()
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
OK, jag har svarat Nej, dels beroende på att hårdvaruspecifikationerna ännu ej är offentliggjorda, och dels så gissar jag starkt på att spelet får samma prestandaförutsättningar som Kuju Railsimulator.
D v s "enbart kommer att kunna köras på en Windows Vista värstingmaskin med DirectX 10"... Och då är det inte i nuläget intressant... Iallafall inte tills jag köpt en ny dator... Tycker det är sorgligt att man ännu inte har presenterat prestandakraven avseende spelet... Senast redigerad av Byggare Bob den 2008-08-03 klockan 14:51. |
![]() |
![]() |
#4 | |
Tidigare Traindriver94
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#5 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
MSTS-2 kräver inte heller Vista för att kunna köras. Dock är det så att vill du kunna dra nytta av DX10 då är det Vista som gäller.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Svarade kanske, då jag vill ha mer info om det innan jag bestämmer mig. Men jag hoppas det blir som msts/trainz då det gäller tåg och rutter (som man kan ladda ner) och blir det så, då blir det köp direkt!
![]() |
#7 | |
Tidigare Traindriver94
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#8 | |
Guest
|
![]() Citat:
WoS har systemkrav som ligger högre än KRS, fniss ![]() Du behöver en riktig "Albert Einstein" maskin för att kunna köra spelet.... WoS faller fett bort för mig.... Senast redigerad av Byggare Bob den 2008-09-09 klockan 15:52. |
|
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem
|
![]()
Jag tror att jag kommer köpaa det
|
![]() |
![]() |
![]() |