![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2010
|
![]()
hej, jag ville be om ursäkt att jag har tjatat några på forumet, och jag vill inte vara för jobbig, man kan ju vara avstängd och det är inte kul eller hur?
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() man får inte mobba, och jag tycker om väldigt mycket om tåg och jag gillar ju det ![]() ![]() ![]() PS: jag följer lagen, gör jag ![]()
Mvh, fargus Gillar Taurus loket ![]() Ett stor Michael Jackson fan Senast redigerad av Joel den 2011-03-08 klockan 12:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Nej att vara avstängd kan inte vara skoj, detta forum är som en drog man måste ha lite av varje dag. Tänk bara på copyright och inte tjata på folk, så kommer du få många trevliga år på forumet!
![]() |
#3 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#4 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Ett tipps bara, när du skriver: Använd inte så många smilies! I ditt första inlägg här var det 16 stycken! Blir lättare att lästa om du bara har en eller två på slutet.
![]()
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Joel, kan du vara snäll och ta bort några smiles i mitt första inlägg?
![]()
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|