![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Hej!
Idag startade jag Trainz för första gången på ett tag. Jag var påväg att importera ett objekt som jag gjort för ett tag sen, men konstigt nog får jag felmeddelanden från CMP att den inte kan läsa .tga, .txt (text)- och .im-filer. Mycket konstigt då jag har importerat sådant förut flera gånger. Gäller inte bara just det objektet utan alla andra också. Kör med Win. XP Home Premium 32 bit. Hoppas det finns någon lösning!! ![]() Här kommer hela felmeddelandet: Warning: Unsupported file type for 'H:\....../Bak.texture.txt' Warning: Unsupported file type for 'H:\....../Bak.tga' Warning: Unsupported file type for 'H:\....../Front.texture.txt' Warning: Unsupported file type for 'H:\....../Front.tga' Warning: Unsupported file type for 'H:\....../Gr.texture.txt' Warning: Unsupported file type for 'H:\....../Gr.tga' Warning: Unsupported file type for 'H:\....../information.IM' |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]()
Försöker du att importera direkt från en öppnad, men INTE extr. rar-fil?
![]() |
#3 |
Tidigare Ruben
|
![]()
Mappen är en vanlig okomprimerad filmapp.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Tidigare Ruben
|
![]()
Hoppas någon vet vad jag ska göra. Nu står några modeller färdiga för att tas in i Trainz, bl. a denna:
Klara modeller.jpg (Resultatet blir bättre i TRS) ![]() Senast redigerad av Bombardier Train den 2010-08-14 klockan 10:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
När kan man ladda ner den?
![]() |
#6 |
Tidigare Ruben
|
![]()
När importeringen till Trainz fungerar igen. Då kommer den och andra objekt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|