![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]()
Efter hot om strejk, och andra tokigheter hos min betatestare, om han inte fick fler lokindivider av Green Cargos nya Re-lok, så blev jag tvungen att göra två till
![]() ![]() Passade på att justera lite missar som finns på 1438 (första loket som jag la upp, men som egentligen är sista nummret i serien på lok som är beställda av GC, kanske därför som man missade lite när man började bakifrån ![]() ![]() ![]() Nu har ju loken så smått börjat rulla i Sverige, dom ska bl.a ersätta Rc-loken i Stålpendeln och gå multade i det norra omloppet Borlänge-Luleå-Borlänge, med tyngre tåg än idag, enl. "gege". Det har t.o.m börjat trilla in foton på "Tågbilder" också på loket, så det kan väl kanske vara kul att ha mer än en individ att köra med. Hur som helst, här kommer i.a.f Re 1427 & Re 1428.
![]() |
#2 |
Tidigare Metal_henke
Reg.datum: Feb 2006
|
![]()
Haha!
![]() Det blev Mycket snygg iallafall! ![]() Jag tycker mig se en grå regina på första bilden?!
|Henrik L Senast redigerad av Henrik L den 2010-03-20 klockan 10:31. Anledning: Såg ett grått tåg ;-D |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2007
|
![]()
Se där, nu väntar vi bara på riktiga Smmnps att hänga i kroken.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Oct 2010
|
![]()
får dom inte att funka
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2009
|
![]()
Du måste ha orginal loket Eu43 som finns
på www.trainzdepot.net om jag inte minns fel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
jag vet jag har det men det går ju endå inte
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
kan någon hjälpa mig
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]()
Sorry, det är jag som har missat att informera om att du måste ladda ner det här loket för att det ska funka http://www.trainz.org/ptt/_download_...3_cargo01.html
![]() |
#9 | |
Medlem
Reg.datum: Jul 2010
|
![]() Citat:
Fungerar hur fint som helst! Tack så hjärtligt mycket för dessa fina lok!
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem
|
![]()
men måste man ladda ner sakerna från dls som det står men det går ju inte att ladda ner från dls
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Medlem
Reg.datum: May 2010
|
![]()
Fint lok, men gillade inte riktigt motorljudet på lägre varvtal - men det är jag det.
Nu ska jag testa loket lite på min bana. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Medlem
Reg.datum: May 2010
|
![]()
Vid 93 km/h försvinner det......
|
![]() |