![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Snabb fråga, ovanstående meddelande kommer när jag försöker starta en rutt. Är detta ett 'standardfelmeddelande' med ett 'standardsvar' på vad som är fel????
Jag har packat JBJ2 med Route_riter. Jag har sedan packat upp allt igen och kört bat-filen. Jag har då fått lika många mappar och lika många filer som före 'packningen'..... /Pursche ![]() Vd på VBK-Tåg och Högste ansvarige på Svenska Virtuella Tågledningen |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
Även jag har stött på detta problem ett antal gånger, men inte heller jag vet vad det beror på. Vet någon annan?
![]() Med vänliga hälsningar Lukas Nilson / Webmaster på www.s-klass.cjb.net |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2002
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Hej
Råkade hitta svaret. \Envfiles *.env files, the animation of skies and water, and in \Envfiles\Textures the sky & water textures. "Train World Initilization Failed" means one of these files is missing or corrupt Jim Ward Hawk ![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Swedish Train upphör | andreasrosen | Virtuella Tågbolag | 2 | 2005-01-10 15:57 |
Train world initialzation failed | holol | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 12 | 2004-12-09 06:43 |
train world initialization failed!? | zmack | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 3 | 2004-07-02 03:09 |
Katastrofljud i Train Simulator | niofem | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 2 | 2003-09-03 18:43 |
World Trade Center Dokumentär | Pson | Off-topic | 4 | 2002-07-23 12:43 |