![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Hyttåksfettischist
|
![]()
Jag tog en tur till Arlanda igår och knäppte några bilder på lyftande plan. Här kommer ett urval. Jag är inte särskilt flygkunnig, men ska försöka skriva ut rätt bolag ändå.
![]() ![]() Iberia ![]() SAS ![]() Norwegian ![]() Troligen en SAS-kärra, samt ett mer jordnära fordon från asfaltverket bakom mig ![]() Iran Air ![]() Air Berlin ![]() ![]() Ett SAS-plan som troligen är på väg mot New York
![]() |
#2 |
Tidigare ssg
|
![]()
Ja, flygbolagen var rätt enkla, speciellt när man tydligt och enkelt ser vilket på flygplanen. Härliga bilder
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]()
Trevliga bilder!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Snyggt!
Det nedersta, dock, är en A321 och knappast på väg till New York, utan mer troligt är Köpenhamn ![]()
![]() |
#5 |
Tidigare Krille400
Reg.datum: Oct 2004
|
![]()
Usch, om en vecka sitter jag inpärrad i en sådan där läskig plåtfågel. Flygrädd? Jag? Neeej då...
![]() Snygga bilder! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2010
|
![]()
Snygga bilder! Dock känner jag inte riktigt igen mig. Är de bana 2 österut?
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|