![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]()
Det här skulle man väl egentligen posta i Aurans forum (kanske ska göra det oxå), men:
I senaste nyhetsbrevet från Auran/N3V får man bl.a ett erbjudande om att köpa ett "Mixed Loco Pack" till rabatterat pris http://www.auran.com/shop/display_product.php?PID=351. Loken kommer från Jointed Rail, och det är väl inget konstigt med det. Det konstiga är att ett av loken (KCS SD60) finns att ladda ner GRATIS från Jointed Rails egen sida (som tyvärr ligger nere just för tillfället). Jag vet, för jag laddade ner det själv (se bilderna, även om jag i vanlig ordning har vädrat mitt lok ![]() ![]() Är det de som är "rabatten", ett lok som redan är gratis!!??? Inte vet jag, om jag är helt ute å cycklar ![]() Ännu mindre förtroende för det "seriösa" företaget Auran/N3V, det är vad jag får i alla fall. Eller är det jag som missar någonting här!!???
Ekan Senast redigerad av ekankal den 2011-06-17 klockan 22:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Medlem
Reg.datum: Feb 2008
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2010
|
![]()
Ja det verkar inte vara så smart. Kan kanske blivit så konstigt eftersom det ligger i en pack.
![]()
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2005
|
![]()
[quote=ekankal;239836]som tyvärr ligger nere just för tillfället.[/QUOT
Snart om inte redan nu borde man istället skriva "sidan som för tillfället ligger uppe". Loket som ekankal avser kommer med Aurans standardhytt. Vet någon hur det är med Jointedrails betallok? Jag har bara köpt från VMD och då är det minsann ingen standardhytt. VMD GE B40-8 hytt.jpg |
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|