![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2012
|
![]()
Hej
Är det någon som fått nedladdningar att fungera i Trainz simulator för Mac. Jag har köpt det via Appstore men har ingen vidare framgång. Jag har inte lyckats få ner en enda fil. Det enda som händer när man klickar på Download för ett objekt är att den säger "Searching for item xxxx" och sen "Complete" men inget har hämtats. Enligt Auran ska det ju inte behövas något serienummer i min profil för Download station utan de ska detektera min installation. Men i min profil på Auran syns inget om min installation. Någon som har något tips? Mvh Niclas |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2012
|
![]()
Jag har också problem med detta
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2012
|
![]()
Men jag kan inte ens komma in i download station
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2008
|
![]()
Tyvärr är det nästan omöjligt att komma in på DLS utan en "First class ticket" och om man väl kommer in bli nerladdningshastigheten usel.
Det går att komma in men man får helt enkelt försöka väldigt många gånger... |
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|