![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Här kommer det lite blandade bilder på vagnar från Värtan. Får nog skaffa större minneskort till kameran. Fanns mycket gott där. Fritt förfogande av bilderna för er som vill göra något annat av dom.
Bengan. |
![]() |
|
![]() |
#2 | |
Senior Member
|
![]() Citat:
Ett råd; Ta dig mot Frihamnsporten (där linje 1 svänger in). Där svänger järnvägen mot container-terminalen. Tåget fortsätter på en lång raksträcka efter Lindarängsvägen. Väldigt häftigt att stå där när Container-tåget med T44 passerar förbi. Tror det brukar gå vid 14:00-14:30 någon gång. Man kan få ganska bra bilder där. Där finns det ju nämligen inget stängsel i vägen. Ska gå igenom mina gömmor och se om jag hittar några bilder som jag tog där i vintras. Mvh Mikael R / http://marc.fateback.com ![]() |
|
![]() |
![]() |
#3 |
Senior Member
Reg.datum: Jul 2002
|
![]()
Bengan, en ot fråga:
Vad har du för digitalkamera? KAlle ![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Medlem
|
![]() Citat:
- Jag tar mig friheten att svara: Ovanstående kort är tagna med en HP PhotoSmart C812. Mvh R o g e ® ![]() |
|
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Vagnsbilder(Värtan)Pkt 8 | Bengan | Off-topic | 0 | 2003-03-19 16:13 |
Vagnsbilder(Värtan)Pkt 7 | Bengan | Off-topic | 0 | 2003-03-19 15:51 |