![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]()
Hejsan, kommer det att komma nått TRS2005 eller liknande, hörde talas om Svenska Tåg 2005 till Trainz, när kommer den ut?
![]() M.V.H Tobias år 2004! ------------------------ Kolla gärna på min fotosida, där jag har samlat lite tågbilder: http://medlem.spray.se/tobiasja8/ En tågsida på G med Itino. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Någon ny Trainz-version kommer inte till jul.
Svenska Tåg 2005 är en addon CD i samma anda som Svenska Tåg 2004 men med den skillnad att det är innehåll från flera olika byggare och inte enbart STW. Svenska Tåg 2005 kommer att finnas för försäljning med start på Hjulmarknaden i Sollentuna den 11 dec. ![]() ___________________________________ ![]() Fredrik Admin Svenska 3D-Tåg Regler |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Låter trevligt.
Har ni något ca ![]() Glöm det jag skrev. Blandade ihop det med Lasses svar i en annan tråd. Hej Bengan. RSP=Railroad Simulator Pro, efterförljaren till TRS2004. /Lars Tänkte helt fel. Att ni även skulle börja sälja RSP i samband med hjulmarknaden. Kopplade först nu, vad Fredrik har skrivit. ![]() Bengan |
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
VHS eller DVD filmer av verkliga tåglinjer? | Perre | Tågbilder | 2 | 2005-01-11 12:26 |
Brainstorming.... | Pierre | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 69 | 2005-01-05 20:10 |
SVTTL's vara eller icka vara? | Pursche | Virtuella Tågbolag | 14 | 2003-08-16 10:54 |
Har Jag för dålig dator eller är Trainz fel inst.? | LokKalle | 3D-design - Trainz | 8 | 2003-03-11 22:25 |
Vilken station bor du vid eller ligger närmast dig | Trigger | Off-topic | 23 | 2002-10-29 16:31 |