|   | 
| Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. | 
| 
 | |||||||
| Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa | 
|  | 
|  | Ämnesverktyg | Visningsalternativ | 
|  | 
|  2005-01-04, 00:35 | #1 | 
| Medlem Reg.datum: Sep 2003 Ort: ,  , Sweden. 
				 |  Snö på lok 

Hej!! Har försökt att få ett lok vinteranpassat....Jag antar att detta nog provats av någon av Er tidigare... Så här blev mitt första försök...  Tacksam för kommentarer!!!! Mvh Kenneth "Knubbsälen" Andersson Växjö | 
|   |   | 
|  2005-01-04, 00:59 | #2 | 
| Medlem Reg.datum: Jun 2004 Ort: Stockholm 
				 |   

Hej! Har själv inte tänkt på att göra snö på tågen men det har väl som sagt Någon redan testat  Tycker det ser bra ut [:I] //Basse  | 
|   |   | 
|  2005-01-04, 02:07 | #3 | 
| Moderator Reg.datum: Dec 2002 Ort: Jönköping 
				 |   | 
|   |   | 
|  2005-01-11, 06:49 | #4 | 
| Hedersmedlem Reg.datum: Aug 2001 Ort: Sundsvall, Sweden. 
				 |   

Mycket bra idé! Jag skulle gärna vilja se en snöversion av alla svesnka tåg....   http://pirpen.cjb.net/ | 
|   |   | 
|  2005-01-11, 21:02 | #5 | 
| Medlem Reg.datum: Feb 2003 
				 |   

MSTS skulle haft snow textures på loken och vagnarna som dom har i rutterna. /Jonatan  Ångloksdåren | 
|   |   | 
|  | 
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
| 
 | 
 |