![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Tidigare Arvid Nilsson
|
![]()
HEJ
Jag fattar inte varför vissa trådar får usla betyg utan att de är usla? Är det någon som bara leker med den funktionen?! ![]()
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2004
|
![]()
Hej!
Jag använder inte ens den funktionen, många som gör det eller? ![]()
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2002
|
![]()
Jag brukar göra det istället för att kommentera en bild.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Medlem
Reg.datum: Sep 2002
|
![]() Citat:
det kan också vara att tex ett ämne som en person börjar skriva seriöst i blir fel genom att personer, bara svarar och skriver "snyggt" och kanske 3-4 ord till, sådant är oftast meningslöst och fyller ingen funtion förutom att ta upp plats i databasen. och då tycker kanske fler talet att man inte ska läsa tråden pga all spamm/onödiga inlägg...
![]() |
![]() |
#5 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Jan 2005
|
![]() Citat:
Att skriva att någons rutt eller bilder är snygga och uppmuntra vederbörande kan aldrig vara fel. Tvärt om är det tråkigt att inte fler gör det utan "slösurfar". Hellre en trevlig kommentar för mycket än en sur... Sen betygsfunktionen i forum ser jag överlag som rätt meningslös eftersom det är subjektivt och ofta missbrukas.
/MVH Patrik ![]() Senast redigerad av Deskgrunt den 2005-05-10 klockan 22:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Tidigare Arvid Nilsson
|
![]()
Det skulle vara kul om lite fler röstade men seriöst.
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|