![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
Hej alla, jag är ny här (hoppas jag postar på rätt ställe nu)... Jag tänkte fråga om jag kan få lite hjälp att leta i rätt ände av nätet. Det är nämligen så att jag har precis laddat ner en aktivitet till "KMJ-route-v3" där man ska köra timmer, men när jag startar MSTS och väljer den aktiviteten så gnäller datan på att jag inte har "[SW]-timmervagn", och jag kan inte hitta den någonstans. Jag hittar bara en som heter "UppdattillSWE-timmervagn.zip", och den verkar inte ha alla filer som behövs...
![]() Finns det någon som vet vart jag kan hitta "[SW]-timmervagn", om den finns att ladda ner gratis? Tack på förhand! ![]() Senast redigerad av Maria den 2005-11-13 klockan 18:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Välkommen, Maria!
![]() Vagnen, litt. Lnps, finns på www.train-sim.com vad jag vet. För att kunna ladda hem filer därifrån måste man vara medlem, men det är gratis. Dock kan det vara svårt att logga in där ibland.
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
Jättemycket tack Dson! Nu funkar det perfekt...
![]() |
![]() |
![]() |