![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg
![]() |
Visningsalternativ
![]() |
![]() |
#1 |
Senior Member
|
![]()
Nu har jag tagit ett sunt förnuft och startat VTK virtuella tågkompaniet. Alla som vill köra VTK får hemst gärna anmäla sig till fbk_peter@hotmail.com. Det gör inget om ni kör för andra företag. Men kör gärna för VTK osså. Vi erbjuder fullständig service av våra tåg samt har ordentlig personal. Hemsida kommer inom kort.
MVH:Trigger ![]() |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
bra, förväntar mig några bra aktiviter snart... :-)
/Pursche ![]() Vd på VBK-Tåg och Högste ansvarige på Svenska Virtuella Tågledningen |
![]() |
![]() |
#3 |
Senior Member
|
![]()
Nu har ett Rc lok och några vagnar skickats till lackering för att få dom i fina röda nyanser. Dom förväntas vara klara snart. Än så länge kommer vi att köra på JBJ och KMJ men efterhand som nya rutter släpps så kommer VTKAB att utnyttja dom rutterna också.
Mvh:Trigger högsta hönset i VTKAB |
![]() |
![]() |
#4 |
Senior Member
|
![]()
Ena sidan klar på Rc loket. Så här ser den ut ungefär. Men den ser mycket bättre ut i spelet. acdsee gjorde så lite färg flög bort från vissa ställen.
![]() Mvh:Trigger högsta hönset i VTKAB Edited by - Trigger on 23 June 2002 12:54:15 |
![]() |
![]() |
#5 |
Senior Member
|
![]()
Nu är loket färdig lackat så nu kommer bilderna. Vagnarna ska också in på lackering.
![]() ![]() ![]() ![]() Mvh:Trigger högsta hönset i VTKAB |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Ser bra ut tycker jag.
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Senior Member
Reg.datum: Feb 2002
|
![]()
Snyggt!!!
MvH Cj En vän nära dej... ![]() /Legetemerad Snobb |
![]() |
![]() |
#8 |
Senior Member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Mitt "förra" bolag...Jag lade ner det för jag hade inte tid med det. Men bara så du vet; så är du inte först med det.
Mvh Mikael R ![]() C1-C15 Stockholms tunnelbanas stoltheter |
![]() |
![]() |
#9 |
Senior Member
|
![]()
Fick nyss bilder från lackeringsverkstan om från provkörning av den nylackade 1:a klass vagnen.
![]() Mvh:Trigger högsta hönset i VTKAB |
![]() |
![]() |
#10 |
Senior Member
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Snyggt!
|
![]() |
![]() |
#11 |
Medlem
|
![]()
Jäkligt snyggt!
Jonas M. Bobjörk ![]() "Soviel Blut, und Tränen für nichts" http://www.bobjork.nu/download/msts/ |
![]() |
![]() |
#12 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2002
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Senior Member
|
![]()
Kan inte annat än att hålla med de andra om att det ser jäkligt fint ut!
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Senior Member
|
![]()
Nu så är 2:a klass vagnarna lackerade och nu återstårt bara godsvagnen och resturang/bio vagnen.
![]() Mvh:Trigger högsta hönset i VTKAB |
![]() |
![]() |
#15 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Tjena Trigger!
Fasen va bra, rc och vagnarna klär i rött. Du lägger väl upp dom för nedladdning när du är klar? ![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
VTKAB lämnar nu in sin konkursbegäran | Trigger | Virtuella Tågbolag | 1 | 2002-10-14 11:30 |
VTKAB | Trigger | Virtuella Tågbolag | 3 | 2002-10-02 16:07 |
Trigger hur går VTKAB? | prymikom | Virtuella Tågbolag | 2 | 2002-09-02 21:59 |