![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2002
|
![]()
Hur gör jag för att spara alla nedladdningar om jag installerar om 2006?
![]() |
#2 |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Spara på hårdisken???? Eller finns det något annat sätt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Du får öppna CDP och leta upp alla filer och spara dom.. om du inte fattar får jag skicka en bild
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2006
|
![]()
Ta en titt på denna tråd. Där står det hur man säkerhetskopierar allt, även dina egna rutter och sessions.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Du kan göra som så att du gör en kopia av hela mappen "Local" (allt som finns i mappen) som du hittar under C:\Auran\Program\TRS2006 till en anna plats på datorn. Sen så ominstallerar du spelet...
sen när du installerat TRS 2006 igen så letar du upp din kopia av local-mappen. Det du nu ska göra är att kopiera in allt som finns i Local-mappen till spelets "local"-mapp till C:\Program\Auran\TRS2006\Local. Sen när du gjort detta så tar du bort filen "assets.tdx" (C:\Program\Auran\TRS2006). Sen är det till sist en fil till som ska tas bort, "assets.bku"(C:\Program\Auran\TRS2006\Cache) Nu ska allt nedladdat vara inne i spelet igen... Senast redigerad av andreas_92 den 2009-01-09 klockan 20:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2002
|
![]()
tack för hjälpen
![]() |
#7 |
Medlem