![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Inte första gången en sådan här tråd är uppe, men det var ett tag sedan och med tanke på den nu analkande snön i flera områden av Sverige så tänkte jag att vi lägger upp färska bilder på hur det ser ut just där ni bor!
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
En några minuter gammal bild från altanen i Snättringe/Huddinge/Stockholm.
Snöblandatregn har det kommit här på dagen och nu börjar det bli lite vitt på backen.
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Hos mig är det allmänt dassigt och grått, och det står just nu allsköns entrepenadmaskiner som används till renoveringen av den gamla Årstabron. Jag längtar tills det blir klart och det ibland uppkommande oljudet försvinner.
Den konstiga färgen på himlen är uppkommen att kopian av originalet är sparat i paint ![]() Den undre bilden är litet äldre och sämre, men den visar något intressant, nämligen Stockholms smartaste dagisledare som följer med barnen till Tantoviadukten där de kan stå och heja på tågen, som glatt tutar (för det mesta) ![]()
![]() Hälsningar från Johannez H Senast redigerad av 343kakaII den 2005-11-27 klockan 13:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Ja vi har ju inte direkt nån vinter här, men iaf så ligger det lite snö på taken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Hyttåksfettischist
|
![]()
Så här ser det ut från mitt mellanskånska fönster, en knapp kilometer från var HHyJ gick för runt 70 år sedan.
![]() ![]()
![]() |
#6 | |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]() Citat:
![]() Eller är fönstret tillverket i Sverige och ni där nere i Danmark har köpt det? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Det ser rätt ödsligt ut i hemma hos dig. Trodde att Vrigstad skulle va lite större, såg ut som det på kartan i alla fall. Men det kan va kartan som lurar en? Där borde va lite fler som bor i Vrigstad än i Ludvigsborg? (där en lymmel tågmupp bor)*skoja* Men det ser ut som om Ludvigsborg är större än Vrigstad. Men ingetligen borde det inte va det om man jämnför med karta.. Hehe är på lite skämt humör idag.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]()
Mitt kontorsfönster i Johanneshov.
![]() |
![]() |