![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Hej!
Finns det någon själ som vet hur man blir av med detta problem? När man kör en rebuild så kommer det ett meddelande till Bill.... Det är den blå inringade "pinnen" som är mitt problem.... MVH Kenneth
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
Pröva att ta bort filerna rutt.tdb och rutt.tit.
Kör en ny rebuild efter det, borde denna försvinna... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
När jag har råkat ut för detta har jag delitat spårdelen. (den går att markera) Startat om datorn och sedan öppnat editorn igen då har det alltid fungerat.
Magnus |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Ja jag gjorde som både du och Mazz talade om att jag kunde göra....Men det funkade inte.. När jag kollade originalet så såg jag att det var likadant på ett par andra ställen så det en da raka var att skrota skiten och starta om, inte bara på grund av detta utan det fanns en del andra problem som skulle lösas ochså...Tex spår som överkorsade och ställde till med skit... Så jag hoppas att det går bättre denna gången.... MVH Kenneth
![]() |
![]() |
#5 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2002
|
![]()
Ett tips: Om det skulle hända igen så vet jag att jag läst flera inlägg om 'blue pole problem' på forumet på train-sim.com.
|
![]() |
![]() |