![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Tidigare mrdaddydj
|
![]()
Någon som kan hjälpa mig med detta problem?
Cd'n fungerar inte överhuvudtaget! ![]()
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]()
Är det en diskett eller Cd skiva? Funkar andra cd skivor? Pröva annars att köp en skiva som gör rent laserlinsen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Hyttåksfettischist
|
![]()
Är det cd-enheten eller själva skivan du har problem med? Har du gjort något särskilt med datorn på sistone?
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Är det på din CD som du har sparat arbeten så föreslår jag att du kör med USB-Minne i stället mycket smidigare och fungerar till de flesta datorer.
![]() |
#5 |
Tidigare mrdaddydj
|
![]()
Det är cd'n som är problemet.
Sätter in skivan, kollar i den här datorn kollar på cd enheten, inget visas, inte äns vad skivan heter. Jag brände med programmet man får med XP, brände 2 skivor, båda fungerar inte ![]()
![]() |
#6 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hej!
Det kan vara kabelbrott till Cd-brännaren, dvs glapp i kontakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2002
|
![]()
Funkar andra skivor än de två du brännde?
Det låter lite som om bränningen av skivorna misslyckats... Ofta beror det på att man satt för hög bränningshastighet. Sänk från 48x till 8x och testa igen... - - - - - Öppna Den Här Datorn, högerklicka i det vita området och titta i Maskinvara / Enhetshanteraren Finns det några gula frågetecken vid CD-enheten? Om det gör det så har drivrutinerna ramlat bort, och då får du Felsöka och Uppdatera Drivrutin för DVD/CD-enheten. ![]() |
![]() |
![]() |