![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Hej jag håller på att ladda ner Dk 2000 från togsim, men det tar 30 TIMMAR! Då måste man ju ladda ner i över ett dygn, är det nån som vet någt annat man kan göra om man inte orkar vänta i 30timmar
![]() ![]() P.S Varför tar det sån jädrans tid? Det är ju bara på ca 226mb... D.S
![]() |
#2 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
NMJ tar ju bara 4min för mig och den är större :S Danmark är ju ändå vårt grannland
![]() |
#3 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]()
Hej
![]() Prova den här länken: http://www.train-sim.org/ Denmark G ![]() ![]() Sök lite på Googles, så hmmm hittar man alltid alternativ till man söker. ![]() Mvh. Traingoal |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Tidigare Traindriver94
|
![]() Citat:
P.S! Det är inte att man ska kopiera mappar utan att man installerar som sagt!
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Det är visst torka i Danmark
![]() Senast redigerad av rapid94 den 2008-03-09 klockan 16:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Nu när jag lyckats ladda hem och installera spelet, så kommer det upp ett felmeddelande att jag inte har
"E:\Program\Microsoft Games\Train Simulator\routes\DK2000\ENVFILES\TEXTURES\starsky\ ace! Det är alltså starsky som jag inte har, och den ska finnas enligt beskrivningen ovan, men jag har den inte ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Jaja hoppas nån kan hjälpa FORT ![]()
![]() |
#7 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]()
Hej
![]() Ni hittar den filen på samtliga SEX rutterna,DVS, EUROPE1 EUROPE2 JAPAN1 JAPAN2 USA1 USA2 Envfiles\Textures Starsky.ace. Se efter i din Train simulator mapp. ![]() mvh. Traingoal |
![]() |
![]() |