![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Jag gillar dom! Det var en kanonidé med sånna...
Men, varför inte olika teman på dom? En som handlar om rabattsystemet, en som handlar om vintertrafiken, en som handlar om ett nytt tåg som ska börja köra o.s.v. Musikfestivalen var ju ett tema, mer sånna!
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
Jag kan fixa lite mer sånt också.
![]()
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]()
NT kom på att fixa special erbjudande till Roskilde i sommar.
Finns planer på att fixa det även till andra festivaler. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Hedersmedlem
|
![]()
Reklamfilmerna är kul att se, men undrar om inte filmsnuttar där tågen kör, är bättre än bilder!???? T.ex. börja med lite text, ha sen några klipp på körande tåg och avsluta med bolagets namn och adressen till hemsidan...
![]() |
#5 | |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Hedersmedlem
|
![]()
Ja, fast i den filmen är det ju bilder på tågen. Jag vill att det ska vara en filmsnutt istället. Tycker också tågen borde vara i bolagets färger! Innan en snutt kan det t.ex. stå: NT´s X31 närmar rullar in på Roskilde station med festivaldeltagare... Sen visas en filmsnutt där X31:an rullar in på stationen.