![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Hej!
Jag undrar om det är möjligt att använda de objekten som finns med i detta paket som enskilda objekt. Eftersom det inte följer med någon add to ref går det inte just nu. Därför undrar jag om det någonsin har gjorts någon Ref till paket och om den isåfall går att få tag i? Varför? Jo det är svårt att jobba med fyrkantiga forestbjekt om man har en Järnväg/väg som svänger plus att jag gärna har ogräsområdena lite avrundarde och inte som ett rakt streck. Annars är det väldigt snygga filer i paketet. mvh Magnus Backman |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Dessvärre måste dom vara gjorda som objekt med s- och sd-filer också... Bara en add-to-ref hjälper inte!
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Aj då. Det låter inte som det är möjligt alltså, synd. Tack för svaret Pierre.
mvh Magnus |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]()
Hej.
Något läsbart på denna tråd. http://217.197.57.186/forum/showthre...hlight=ogr%E4s Hoppas att det hjälper med ett och annat,hmm. Mvh. Traingoal |
![]() |
![]() |