![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2004
|
![]()
Hejhej, Jag prova skriv KMJ på sökmotor men då stod det "Tyvärr - inga träffar. Var vänlig och försök med andra söktermer "
jag har prova skriv "Tåg" på sökmoter och de säger samma sak. men då skriv jag "buss" då sökmotor fungera perfekt. Sökmotor fungera om man skriv minst 4 bostava. Det fungera inte om man skriv med 3 bostava. Är det någon fel med sökmotor eller? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]()
Nej, det ska vara minst 4 tecken innan man kan söka på forumet, vet dock inte varför..
![]() |
#3 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Ju färre tecken som databasmotorn ska söka på dessto mer måste indexeras = Tyngre att hantera.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]()
Ett tips, sätt ett eller två asterixer (**) efter KMJ
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Tidigare Arvid Nilsson
|
![]() Citat:
Testade att söka på SJ** och det fungerar inte men det är klart....
![]() |